DumpaMig -

bara min blogg?

hallojs värden har försökt att skriva massa och logga in och allt men det vägrar funka för mig ikväll. Hoppas nu att dethär inlägget kommer komma fram, eller vad man ska säga. Aja what ever idag vare dansföreställning usch vi hade fulaste kläderna och jaa hahaha men dansen gick väll ganska bra förutom att första föreställningen när jag och emma gick ner på golvet eller kasta oss ner så slog jag huvet i knät så va helt snurrig och det va inte en liten smäll heller utan värsta usch. Och så har jag stora blåmärken (inte så ovlanligt) och brännsår som svider och blöder blä! men aja det är bara att bita ihop och göra sitt bästa imorgon också haha vår lärare ropade " jag älskar er" när vi dansade för vi tydligen va så pass bra hahah men jaa så kan det gå. Men ska typ torka håret nu och klä på mig eller något. och hoppas och be att det funkar att lägga in detdär och att det inte blir "500 error llalla" sak igen...!
 

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hallå :) hm nej lovar att det inte bara va din blogg.. men har kronglat som FAN rent ut sagt!!!! Men har funkat nu senaste dagarna, din? // Amanda

2008-12-07 @ 00:26:56
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :D

2011-07-19 @ 19:54:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0