DumpaMig -

check my flow, yoo

Yoo what's upp bloggen här sitter jag och gör ingetalls. Mamma och Elin är på någon förelösning om något, Elin sa vad det var men kommer inte ihåg, Guldfisk minne kallar dom det. I alla fall idag va riktigt nice dag. Börajade med ensambel 8.10 till 9.10 och det gick bra. Bättre vissa delar i sången. Och vet inte om jag berättade det men hon älskar ju Frida och jaa haha så är det trestämmigt i en ton och eftersom jag och Frida är sopran 1 så skulle vi sjunga det tillsammans men sen förra veckan (innan lovet) då hade jag varit sjuk och så va jag fortfarande sjuk så hade missat en gång och så kunde jag inte riktigt ta i med min hals i alla fall då tyckte hon att jag skulle hoppa ner och sjunga mellan och Frida själv och idah baah " ska du sjunga den själv?" till Frida först och sen baah till mig "Vad sjunger dudå?" man baah ehm cp! aja what ever sen hade vi i alla fall hål till 13.30 enligt mina beräkningar ska vara 5 timmar och 20 min men skulle inte förvåna mig om det är fel. Så vi typ gick runt och prata med folk sen satt vi oss i trapphuset och varje människa som gick fröbi sa jag "CHECK MY FLOW YOO! men det va ingen som fatta att dom skulle svara med ett "YOO!" så fick säga till alla men så kan det va. hahaha men det va kul sen kom andreas och satt sig med oss och sen kom filip och sen kom daniel med sin gitarr och så satt han och spelade sen kom william och sen kom massa random människor sen kom danilo och asså det finns ingen snack om saken att han inte är värdens bästa musiker. Seriöst han spelar gitarr som en gud och sjunger lika så. Dock är det nog ingen på skolan som kan sjunga ljusare/högre än mig jag lovar haha men han shit rysningar får man love it :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0