DumpaMig -

endast jag lyckas

ahahha hey ppl. shit hhaha ni ska veta vad jag råkade gö idag hahahah jag råkade gå in i en lyckstolpe haha och liksom fine om man skulle gö det om man är själv men haha mitt på stan hade precis hoppat av bussen och hha vände mig om tillbaka mot bussen för att ge matilda sin mobil som hon vägrade ha så nu har jag den hemma hos mig(?) haha men ja så kan det va. I alla fall så vänder jag mig om och ska gå och då va den där och shit haha jag började as garva haha och sen så skrattade jag när jag gick till nästa buss och folk baah glode en massa hahah och så på den andra bussen hahahah och det hjälpte ju inte att jag pratade med Frida heller haha så jaa så kan det gå. Men är inte lika klumpig som henne. Hon har tappat bort sina nycklar för 5 gången tror jag denhär terminen men i alla fall det va inte det jag tänkte prata om utan hahah att när hon satt på bussen förut på morgonen så haha tvärnitade bussen och haha hennes väska som hon hade i knät och inte höll i ( hahah shit asså sitter här inne på mitt rum och asgarvar ni ska höra hahah) i alla fall så flyger väskan iväg och ahahahahah jaa haahhahaha shit det va riktigt kul. Och matilda åkte bussen med mig som ni redanv et så tvärnitar bussen där också så hon ramlar över mig hahah men det är ju lite ok eller i alla fall inte så pinsamt om man är två som det är när man är själv hahahha men ja så kan det gå.




Kommentarer
Postat av: andrea

haha snygg bild där ;) !!

2008-11-24 @ 19:44:48
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0