DumpaMig -

hahah nice dag liksom

oj hej hallå sorry att jag inte skrev igår sorry sorry sorry. haha men lite paff blev jag att jag hade riktigt många dubbelt så mycket än vad jag brukar ha, faktist. ganska random men det är bara kul. Hej på er i alla fall fredag idag blev en ganska lyckad fredag förutom att matilda va sjuk så fick spendera håltimmen (eftersom Frida hade lektion) helt själv med satt med killarna så det blev inte så tråkigt i alla fall. i alla fall rep ikväll försetällningar imorgon och söndag. nice nice. dock är jag fortfarande sjuk men det blir bättre har börja sjunga lite nu men inga höga noter alls för då kan jag lätt dra på mig en överansträngning på stämbanden och lalal allt krister prata om haha men jaa försiktigt försiktigt ska jag väll börja med det också om ett tag. men inte idag inte imorgon och inte dagen efter då hahah. Det blir när det blir...

nog prat om det och tillbaka till min dag haha roligast på dagen va nog när jag och Frida tog pauls nycklar hahah det va fett kul och sen så skrickade jag dom över golvet på någon hahaha och sa att den va den som tog den hahahahha det va riktigt kul hahaha eller så på gehörsen hahh satt bredvid daniel haha och jaa neej det va kul haha men sej gick det inge bra för mig så la mig på honom, haha eller oj nej inte på honom men lutade mig mot honom och sov hahahah det va någon tävling och jag klara inte sista hade inte ens orken att kämpa dock fick jag ihop massa poäng hahah men inte mer än daniel haha men han hade fel på den nästsvåraste och jag hade alla rätt. ahaha för alla som inte vet vad gehörs är är det när läraren knackar/spelar några noter och så ska man skriva upp vilka han knacka/spela haha det är i alla fall det vi håller på med just nu. ha och jag är i en av dom bättre grupperna hahah. men det är riktigt nice nice.


så hade jag gitarr idag haha hade inte övat något men klarade det på engång ändå haha men det är ganska lätt eftersom jag kan läsa noter och så står det vilken sträng och band man ska trycka på och lala haha haha så det är lätt men aah nu fick jag något nytt som jag ska jobba med hemma i två veckor eftersom att han inte är här nästa vecka. Han kanske är i new york igen och har konsert hahaha nej men han va det förut haah :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0