DumpaMig -

Hemma

Hej människor där ute som har kollat in i min blogg idag också. Trodde dom där siffrorna va bara för en dag men inte nej kulkul. I alla fall hade ju rep nyss gick sådär bättre än tidigare i alla fall. Föreställningar imorgon och på söndag som ni redan vet. Dock så ska jag nog sluta med discon efter dethär. Det är inte kul längre... Samma sak gäller Helena. Så vi ska nog börja med ragga ist. kulkul dansa måste jag i alla fall göra. Vet inte vad jag ska ta ur min energi på annars mer än musiken. Dock har jag massa massa massa musik men inte tillräckligt för att få ur all min energi, kanske här i bloggen är ett bra ställe att gö av lite. Men då kommer ni få stå ut med att jag kommer skriva massa "hahah" men jaa min blogg jag bestämmer rigth? jag bestämmer även över mitt liv och mina val och ingen kan säga åt mig längre vad jag ska göra! ingen kan säga att jag är dålig eller ful för jag lyssnar inte på sånt skit längre. Mycket är nog för Matilda och Frida, my bff. Thihi i alla fall ska gö något nu hare bra love ya<3





Kommentarer
Postat av: Caroline Bernadott

hehe tackaar <3. jo middan vi skulle på för att fira en kompis som fyllde år

2008-11-28 @ 23:36:14
URL: http://carolinekhamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0