DumpaMig -

rep

Yoo what's up guys? hah. I alla fall kul att se att så många är inne på min blogg igen. Och varit det även fast jag inte skrivigt något alls under en lång period. Men i alla fall hej på er och alla andra som kommer kolla in i min blogg under kvällen. Nice to see ya again. Okej jag vet jag är värdens tönt och snackar massa engelska 24/7 aah om sanningen ska fram så ska jag flytta till usa när jag blir stor eller större kanske man ska säga haha eller innestan i london verkar också ganska nice. Men vi får se något engelstalande land i alla fall.

oj gosh är helt out of topic hah i alla fall mina fringrar gör ont så har lagt gitarren åt sidan ett tag och bytte nyss om för ikväll är det rep men dansen. Jo ni tänker säkert " ska du dansa med din röst?" haah det där lät konstigt haha neej men asså jag ska bara markera eftersom vi ska va på scen nu så måste va med och sen vart jag ska stå och hur mycket plats man har och all that stuff... ska ju inte sjunga nu så det är ju ganska bra i alla fall haha men snart kommer alla luica konserterna och julkonserten upp så jaa bara vila tills dess dock har jag 10000 sånger jag måste lära in men kan stämmorna men måste plugga text! dock kan man många och eftersom jag är överstämman så har jag mycket ehm jaa haha överstämma haha nej men asså där det bara är något ord här och där men det går nog bra ska ni se. men ska typ gö något nu, blir säkert att ta upp gitarren igen ha även fast jag har värdens ont och värsta blåsan på pekfingret haha not good men what ever.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0