DumpaMig -

Skälet till pausen

Så nu är jag här igen. okej skälet till att jag hade min bloggpaus va inget annat än att jag hade förlorat all min bloggglädje. Varje gång jag skulle skriva något blev det alltid så att jag velade och baah " neej orkar inte blogga ååh måste jag" och så och då är det lika bra att lägga ner bloggen ett tag och ta upp den när jag känner för det. så nu dom senaste dagarna har det krypigt i mina fingrar efter ett få blogga lite så idag är mitt stora debut hahah heter det så? och jag kan inte vänta med att få blogga om allt roligt som händer i mitt liv, kanske tråkigt också vem vet.

Men i alla fall det är helt prima hos mig förutom att jag har ingen röst, det kommer inte ett ljud ut ur min mun när jag ska prata. Så jag har varit hemma sen i torsdags och vilat då det va riktigt riktigt bad. och Fredags va det också inte bra alls men igår blev det lite bättre och idag är det som igår så nu står det still igen men jaa bara äta massa halstabletter och dricka ton av vatten och varma drycker.

Men tror nog jag fick såhär för att jag har varit förkyld och haft ont i halsen och så men ändåså sjungt och inte vilat. Så jaa lite skylla mig själv får jag. Men you live and learn right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0