DumpaMig -

Sorry + konsert+ filmkväll

Hejsan bloggen och alla läsare sorry att jag inte uppdaterat som jag bör ha gjort i helgen. Men i fredags så var jag, Matilda, Elin och Emma i stockholm och kollade på Simple plan (och zebrahead som förband) det va fett bra vi började med att stå ganska långt bak eftersom det tog ett tag att hitta hahaha i alla fall och sen så började jag och matilda och tränga oss framåt då jag trodde vi hade Elin och Emma i släp men tydligen itne och då  stod vi ganska långt fram äv vad dom gjorde så dom kunde inte komma till oss och vi ville ju inte gå bak igen. Så vi fortsatte framåt och så stod vi vid den andra ljusstången (dendär uppe i taket) och vi baah yeey hahah så började dom hoppa runt i såndär ring precis bredvid oss så dom puttade oss ännu längre fram och jaa så höll jag på att ramla hah och så kommer det någon och hoppar in mig igen fyfan aja så vi kom längre fram i alla fall och det va väll bra hah då stod vi typ halva där uppe i taket haha ingen fattar säkert i alla fall sen trängde vi oss lite till så vi stod ca 2 meter ifrån scen vi baah yeey hahahah och så trängde vi oss lite till så vi stod bara 1 meter från scen och sen så gick han sångaren bak till en scen där bak i "rummet" och alla sprang dit haha och jag och matilda sprang fram till scen så vi stod längst fram sen haha fett kul dock riktigt varmt och tråkt dock blev jag duschad av han bassisten haha nice liksom hahah fast d¨hadem in mobil dött så kunde inte ha några bilder men matilda har så visar dom när jag fått dom.

i alla fall sen va det slut så letade vi rätt på Elin och Emma och hämtade våra jackor och allt sånt sen så va en av killarna i zebrahead där ute så vi fick atugrafer och tog lite kort haha och så fick jag, vad heter shit tappa ordet.. inte beröm utan... shit kommer inte på ordet inte kritik utan motsatsen.. shit asså tappa ordet helt aja ni fattar av honom man baah yeey och så skulle jag ta kort med honom så pussar jag honom på kinden och sen så precis när jag kollar mot matilda så tar hon kort ahaha så han baah " du måste kyssa om mig" hahaha och så va det så roligt hahah för dom (båda banden) hade tjatat om att dom skulle ut och festa hahaha lalal och sen när vi stod där ute va det något riktigt fult emo baah ska ni med ut och festa nudå? haha och han baah eeh nej vi måste köra till tyskland hahaha förlåt men det va riktigt roligt ahaha

I alla fall det va varför jag inte skrev på fredagen. Igår på dagen så skulle jag och Elin till farmor och farfar och äta men jag va så trött så orkade inte och orkade inte heller blogga sorry sorry sorry och sen på kvällen kom Emma och Frida (Matilda orkade inte) så kollade vi på tre filmer, skräckisar, dock inte så läskiga men det va en (den som va minst läskig) som fasna på mitt huvud som jag sen drömde om haha fett fult men jaa..

I alla fall har inga bilden från något just nu så det kommer senare men hare bra pöss<33333


Kommentarer
Postat av: Emma

komplimang var de det du menade ;P

jaa det var fett bra, ska lätt åka nästa gång de kommer =D!!

2008-11-03 @ 19:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0