DumpaMig -

yoo what's up

ahah yo what's up bloggen idag hare bara varit en vanlig dag i skolan, inget specielt sådär förutom på matten. Ha okej det va så här att jag ville sitta längst in som alltid och matilda ville också det som alltid ha men jag han före fast på fel sida och hon han förre på rätt sida så satt mig på hennes bänk och sen satt jag mig bänken framför hahaha och så satt jag och tog hennes saker och Frida satt bara bredvid och typ skratta men det gjorde matilda också och sen tog jag Fridas nycklar och stoppa dom i mina uppvikta byxor där jag även hade mina nycklar och matildas penna hahaha asså den blir som "fickor" ju när man vicker upp något hahah så det va riktigt nice nice haha i alla fall sen på idrotten (som va egentligen först) så när det va upprop han baah " Mattias Karlosson?" hahaha fyfan och en kille matilda tycker är värsta söt och allt sånt han är riktigt snäll också haha heter matias så haha och dagen innan hade jag frida och andreas vet inte om filip va med då eller inte men i alla fall suttit och pratat om att dom skulle va värsta söta tillsammans hahah. så det va värsta kul. Ja sen 20 min innan kören satt danilo (stavning? och sjöng och spela gitarr för oss igen som igår haha men sen så gick alla i trappan vi hörde knappt vad han spela/sjöng men gosh rysningar som ni redan vet när han sjunger/spelar så himla fint usch älska. Så tog jag en bild på honom (som jag inte kommer/får lägga ut) men måste bara ha en för när han blir kändis så kan jag skryta om att jag har en egen tagen bild när han spelade för mig, frida och matilda haha :D cool jag är va? aja men nu ska jag fortsätta med hemligheter puss på er<3


Kommentarer
Postat av: Kjellis kommentarsvar

Hej :D



Såg din kommentar nu



Kollar typ inte dom :/





Aaaaa :D Kram

2008-11-13 @ 22:02:23
URL: http://kjelliis.blogg.se/
Postat av: Kjellis kommentarsvar

'Inge fel på att vara blondie ;D <3<3

2008-11-13 @ 22:04:12
Postat av: Anonym

www.pumpamig.blogg.se

2008-11-16 @ 12:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0