DumpaMig -

bff

Hej bloggen som ni vet har jag pluggat massa idag imorgon blir det ett nytt "arbete" att skriva eller inte riktigt arbete bara hur det gick att jobba i grupp. Men i alla fall till det jag tänkte skriva om ni vet ju att jag pluggat idag som jag sagt och det ska vara inlämnat imorgon och dom har någon ful regel att det måste vara data skrivet och lämnas in för hand för det skulle bli så jobbigt och lätt att tappa bort om man maila så i alla fall har skrivigt det men min skrivare funkar inte... oops ha och mamma brukar vanligtvist ta ut på sitt jobb när jag ska läman in något men då är det ju så att det hinner man ju inte eftersom jag är så smart att vänta tills sista dagen så ja då är Frida you know my bff så extremt söt och tar ut den hemma hos sig och ger mig den imorgon. Och jaa jag litar på henne till 1000% så det kommer inte bli något fel hah. Dock lite rädd att hon ska glömma  den hemma liksom sån är Frida haha men ja så kan det va. Men i alla fall ska hoppa i säng nu, måste ju få min skönhetssömt jag inte fick så mycket av inatt. Först gick jag och la mig ganska sent sen kunde jag inte somna och när jag väl somnat skulle jag upp skit tidigt så känns som jag haft värdens största påsar under ögonen, inte snyggt. Men jaa man kan ju inte va snyggast varje dag haha. Men aja ska hoppa i säng hare så bra puss och hej<3

¨

För jag skulle helt enkelt inte funka utan dig<3


Kommentarer
Postat av: stylebyemina.blogg.se

Sjukt söt bild! :)

2008-10-24 @ 21:11:58
URL: http://stylebyemina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0