DumpaMig -

Big brother usa

Hejsan alla läsare sitter här och kollar på big brother usa. Snacka om beroende framkallande det är. Tur att alla episoderna finns så man inte behöver vänta en vecka som med the hills. I alla fall det är sesong 10 så antar att det är väll typ sista men det är nice nice ändå. har nyss kollat på mitt fjärde pogram och ja gosh älskar det. Ni kan faktist också kolla och kolla på andra tv serier och filmer och allt sånt på http://www.free-tv-video-online.info där finns typ allt fast om man inte kan engelska så är det nog ingen idée för det är på engelska och det finns ingen svensk text. Men annars så go ahead. ha men nu ska jag fortsätta kolla ni får ha det så bra love ya guys<33


Kommentarer
Postat av: Evelina

Snälla Amanda, det var jag som gav den där länken till Elin när hon var sjuk för att vara snäll. Jag skulle vilja be dej om att inte länka ut den i bloggen för desto fler som tittar där desto segare blir avsnitten.. snälla ta bort länken (A)



/syster Evelina ; )

2008-10-29 @ 19:15:24
Postat av: Sara.

heej! allt bra?

kolla gärna in min blogg, och lämna gärna en kommentar om va du tyckte osv:)

ha en trevlig kväll!

2008-10-29 @ 19:20:05
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0