DumpaMig -

Dålig humor



Hahah jaa kalla det dålig humor men gosh har denhär på hjärnan 24/7 så himla bäst. Och det värsta är att jag tycker den är fett bra också haha men mobba inte bara mig mobba Frida också hon gillar den lika skarpt haha

i alla fall som ni vet va jag ju hos tandläkaren det gick riktigt fort dom tog några bilder peta med en sak sa hur fina tänder jag hade sen fick jag gå. haha aah så enkelt va det hahah inga maskiner eller något. Men hahah vet ni vad det första jag gjorde när jag kom in på detdär rummet va, slog i huvet i någon lamp sak hahaha fyfan för mig. Dock va hon tandläkaren inte i rummet så hon såg inget men haha så typiskt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0