DumpaMig -

Godmorgon

Godmorgon alla som inte är i skolan. Som jag antar inte är så många... Egentligen är det ju fredag idag och det betyder vanlig skoldag för alla utom för mig och min klass för vi är lite udda. Dock finns det dom som måste gå ändå nu på morgonen om dom typ har någon sång/gitarr/bas eller vad man nu har för instrument. Men det har inte jag och det tackar vi gud för så idag får jag bara vara här hemma och slappa. Skönt skönt. Ikväll vet jag dock inte vad som hände. syrran ska ut på krogen som vanligt höll jag på att säga men jaa haha och jaa jag vet jag inte mamma blir väll hemma hon med. Men jaa jag har inte så mycket mer att säga än att jag har skit tråkigt så nu kommer det komma massa tråkiga inlägg om kändisar eller kläder eller något annat som kommer upp i  huvet. Hahahah so are you ready? you better be!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0