DumpaMig -

Godmorgon

Godmorgon bloggen och alla läsare vakna för en timme sen hoppa nyss ut ur duschen. Det är typ det hätligaste man kan gö när man precis vaknat att hoppa in och duscha. I alla fall son ni säkert redan vet så blev det inte så att Frida sov här igår men det blir idag ist. yeey haha vad vi ska göra vet jag inte riktigt en. Eller jo en sak men det kan jag inte säga för det är hemligt. Inte så att vi ska tärffa någon ute vi ska göra en sak som ni kommer få reda på senare.

I alla fall inatt hade jag värsta konstiga drömmen. asså folk satt på väggar och jaa jag vet inte vad ska ta och slå upp vad den betyder nu. Men asså ja hur fan lyckas folk sitta på väggar? haha och sen så spelade jag piano(?) och då va själva dom jag trycker på inlindade i siden filtar och nej gud jag vet inte vad och så åt jag någon gammal chokladboll och hahaha jaa shit aja men ska ta och göra det nu ni får ha det så bra love ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0