DumpaMig -

godnatt

Hejsan bloggen och hej då... Vet att det varit lite glest med uppdatering och jag kan inte säga riktigt varför har bara blivigt så. Men är i alla fall skit trött just nu så ska hoppa i säng och lägga mig. Imorgon behöver jag inte ställa någpn väckarklocka eftersom jag är ledig imorgon. Våran förstalektion är inställd för vår lärare skulle bort och sen äre halvstudiedag så vi har inte våran andra lektion heller så är helt ledig imorgon så skönt så skönt, andra gången denhär veckan. Men jaa så kan det va men ska hoppa i säng innan jag dör eller något puss på er<3



Hejsan alla cpbarn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0