DumpaMig -

haahha ehm?

Hallojs bloggen äre bra med er va nyss inne på http://carlforsska.blogg.se som är våran skolas blogg som någon skriver ganska kul att läsa och så men idag när jag va inne fick jag nästan en chock. Dom hade skrivigt om mig jag baah what? viste inte ens att domdär människorna viste vem jag va. Men eftersom det verkar på hur dom skriver att dom är esmkare så lär dom veta men jag hade aldrig förväntat mig att dom skulle skriva om mig aja sånt händer och så ganska snälla va dom och sen skrev dom om en miss jag gjorde för 1000000 år sedan. Men jaa man blir ju bättre eller hur och det va bara en snabbis i studion för jag hade riktigt riktigt tråkigt när dom höll på med massa såna där saker jag inte förstår mig på haha. Hade lyssnat på den instrumentala låten en gång innan så jaa shit happens life goes on...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske dags att lyssna på kritik och förstå...

2008-10-30 @ 12:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0