DumpaMig -

hallu peps


Hejsan allihopa sitter här och gör ingeting har en turban på huvet som nästan ramlar av. haha men ja så kan det gå. Kollar även på 40 år oskuld men det antar jag väll att dom flesta gör? eller inte kanske bara jag som tycker den filmen är fett bäst haha. i alla fall imorgon så ska jag iväg på ett möte som jag inte kan säga vad det är och sen åker jag och min syster till farmor och farfar. Vet inte riktigt varför men elin skulle göra något och jaa aja ska bli kul frida ska komma dit också och sen så ska hon sova hemma hos mig, och vad vi ska göra är en hemlis hahah skoja nej vet inte riktigt vad vi ska göra men nu börjar det så ska springa och kolla på det vi hörs puss och hej<3


Kommentarer
Postat av: Ville

inga kommentarer = ingen bryr sig

2008-10-26 @ 23:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0