DumpaMig -

Hemma

Hallojsan bloggen och alla läsare är hemma igen, eller har varit det ett tag, dock utan Frida. Hon va tvungen att följa med sin pappa till sin farfar och hjälpa honom med något. Men hon va i alla fall med hemma hos farmor va och möte henne på centrum och så va hon med oss vi spelade massa kort så himla kul. Vi köra tecken och då anklagade dom oss för vi fuskade för dom satt och prata och vi slog och då fick vi det inte, buhu. Aja vi vann i alla fall och efter körde vi knack poker hahaha fyfan Frida sög på det hahah, sorry gumms men så va det. ha men det va första gången hon körde och hon förlora haha. Och så satt hon och jag inne i något rum och prata och så fanns det en dock där haha och så skulle jag visa vilken bra mamma jag va haha jag säger bara för barnets bästa jag ska inte ha barn!! hahah och sen så låg vi inne på farmor och farfars rum och prata hahah och så sprang vi runt i hela deras hus och kolla på bilder från när jag va liten ha. Men det va skojist. Hoppas bara nu att när dom kommer hem att hennes pappa orkar skjutsa henne till mig så hon kan sova här :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0