DumpaMig -

ingen bra bloggdag!

Heej bloggen alla alla där ute. Som jag sagt förut så är ju måndagar ingen bra bloggdag alls för mig eftersom jag kommer hem sent och sen ska man göra lite läxor ( japp jag gör dem allt) och sen så ska man äta och så är det träning sen duschen som gäller och kolla på tv. Och det är ganska svårt att få in tid till bloggen där imellan men ska försöka göra så gott jag kan. För jag är inte sån person som kan sitte och plugga i sträck utan behöver små pauser lite då och då för att återfå konsentrationen det är samma sak i skolan jag behöver nästan faktist sitta och tex smsa med någon människa så jag kan få konsentrationen på topp för annars blir jag bara grinig och gnälling och så lär jag mig inte. Och i början av 1an så gjorde vi något på svenskan för att se vilket sätt som är bäst för en att plugga på och då var det som ett tex för så jag är preson. alltså riktigt utåtriktad, social och glad spralling och allt sånt. Och då skulle man plugga så. Dock fanns det massa olika "tavlor" man skulle kolla på och gämnföra men den blev mest och sen musik sak och så vare något mer. Men ja, nu känns det som om jag bara kommer längre och längre bort från där jag va så bäst om jag rundar av här ist ni kan få en söt bild på mig och frida vi tog hemma hos henne i lördags, puss puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0