DumpaMig -

"jocke amanda säger att du är elak, och ful!" hahaha

Hej alla läsare sorry att jag inte skrev något igår men va i eskilstuna och sjöng det gick sämst dom hade typ problem med medhörsaken så hörde inte alls vart jag va så det gick riktigt dåligt samma sak för hon som va efter mig. I alla fall när jag kom hem stack jag till Frida där hemma satt vi typ vid datorn och så sjöng som alltid haha och så pratade vi med Filip och Jocke men jocke är så blyg så han våga knappt prata så filip pratade mest haha men fyfan men Frida baah " va elakt"  till något ahha filip baah till Jocke " Jocke amanda säger att du är elak, och ful!" hahaha fyfan för han! nejnej det tycker jag inte alls han är skit söt, filip med men ja hahah (a) hoppas dom inte läser alala (a) nej men dom vet ju redan om det, asså att dom är det för liksom bara att kolla på dom haha. I alla fall sen va vi ute eller vi va nog ute innan vi prata med dom aja what ever och då tappa hon sin mobil, iphone ha tappa den på gryta hahaha liksom godbye till den haha men när vi va ute jag baah råkade säga " fyfan tappa en iphone på gryta, här bor ju alla tattar barn som inte har råd med något" haha och frida baah eeh? hahahah shit va fel det blev men menade inte så för vi hade varit där det är som lillturkland hahah aah men när vi va ute och gick så letade vi och sen så baah trampar hon på något hahaha så kollar hon va det va då va det hennes mobil som låg där hahah det va lite kul sen stack vi hem prata med killarna som ni redan vet sen så somnade vi ha sen idag följde hon med mig hem och vi har typ varit ute och så haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0