DumpaMig -

Gå och lägga mig igen

Hej bloggen vet att det inte varit något bra uppdatering idag men åkte hem från skolan vif typ kvart över 13 pga migrän så när jag kom hem så sov jag och så sov jag ända till klockan 19 och sen har jag bara inte orkat. Så kom mamma hem städade mitt rum lite medans jag sov, mest typ hängde upp alla mina kläder som ligger överallt, eller låg överallt i mitt rum. Fatta inte hur hon lyckades få in alla mina kläder men jaa mammor kan allt. Men något hon inte lyckas med är att få hem mitt manus, nejnej den ska hon glömma på jobbet. Man baah lyckat mamma lyckat börjar filma på söndag men jaa så kan det va. Får väll hem det imorgon så ska väll börja plugga massa text samtidigt som plugga till ett prov, jippie. Dock vet jag inte om jag ska göra provet på torsdag min engelska lärare är seriöst helt snurrig. Men ja så kan det va. Och nej nu börjar jag säga sådär hela tiden igen *suck* Men ska lägga upp dethär nu ha det bra puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0