DumpaMig -

oops

Hejsan bloggen och alla läsare. sitter här med mian söta små fiskeflätor jag gjorde då bröderna bruno, erika och niklas va här thihi. Vi satt och prata om all hyss vi gjort eller det va typ killarna och jag och berättade mest haha kanske jag inte är så tjejig alla tror haha serilöst har tänt på det mycket den senaste tiden.. Egentligen är jag ganska pojkig i mitt sätt att vara (dock pruttar eller rapar jag inte!)  men har lite små hyss för mig typ sitter/ligger lite var som heslt och sitter som en kille typ nersjuket och allt dom sa hur killar sitter på komunikationen och jag bara är tjejig i mitt utseende, ha vad blir man då? kan ju inte va pojkflicka för då är man ju killig (heter det så?) i utseendet också hum det va svårt men i alla fall jaa så man kan ju börja undra på det om jag kommer på (eller något annan har ett bra ord så berättar jag det ha).

I alla fall som ni ser har ju uppdateringen varit riktigt slö eller inte alls nu i helgen men jag har fakist en ursäkt lördags gick jag upp klockan 5 och åkte till lidköping och kom hem sent på kvällen och sen idag så har jag varit på inspelningsplatsen hela dan. Gud så kallt det är att stå med bara en t-shirt (och jeans) i 2 timmar ha men så kan det gå.



den tröjan hade jag på mig och den är ju öppen där vid armarna så snacka kallt det va usch och så är den skit skit tunn haha men ja sånt händer...
(bild från när elin fyllde 18)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0