DumpaMig -

så kan det gå

Godmorgon bloggen har varit vaken i ca två timmar redan min syster kom och väckte mig vid 10. Eller kanske inte väckte så utan hon höll på massa utanför mitt rum och så vaknade jag. Är värsta trött idag, men det är nog mest för jag är uttråkad. Suck! va värsta uttråkad igår också. Fridas pappa va elak och sa att han itne orkade skjutsa och sen fick hon inte åka alls. Suck så satt och smsa med henne och så vart hon seg och jag baah "Dog du?" hahaha och då svarade Filip baah "aah:)" haha jag fattade inte ett piss och så såg jag att det va han jag hade skickat till och inte Frida ha han baah "som vanligt då" haha nej men asså dom är över och under varandra och så innan jag la in filips nr så va hon på plasten han är så ibland blir det utan att man tänker på det att man trycker på hans namn ist för hennes och när jag ska smsa honom blir det bara av vanu sak att man trycker på Fridas. Ha men ja så kan det gå. I alla fall låg och smsa med honom för Frida slutade skriva sen efter ett tag och så pratade vi om hur tråkigt jag hade hah så jag låg och läste en bok vi ska läsa på svenskan haha han baah " ååh det skulle jag också behöva" och då va jag värsta trött så jag vet inte vad jag skrev haha inget som handlade om det i alla fall sen somnade jag hahah men det va nice nice. Idag vet jag inte riktit vad jag ska göra får väll se, ta dagen som den kommer kanske.




Kommentarer
Postat av: ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

2008-10-29 @ 14:00:09
URL: http://metrobloggen.se/onechance

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0