DumpaMig -

sjukhuset...

hej hahaha ! Som ni kanske märker så mår jag bättre nu än för en vecka sen så jag ramlade. Vet inte om jag mår bättre, eller jo såklart för jag lever ju eller om det bara är alvedonen som funkar riktigt bra. ha neej men asså det är bra lit till och från det va bra nästan hela dan igår tills kören då jag höll på att svimma av att det gjorde så ont och det snurrade i skallen, " det snurrar i min skalle, det snurrar i min skalle" haha oj ja det är en liten ironisk söt sång som min kära bff frida kom på till mig haha så söt hon är. I alla fall vad hände då en vecka sen så det va så här att daniel försökte ruffsa till mitt hår då jag och frida kramades så vi backade lite och så va det någon där som satt med bena ut och inte tog bort dom när vi kom så jag ramlade baklänges med huvet före typ och sen typ studsa jag upp igen och sen ner när frida landa på mig så jaa abulansen kom och hämta mig i skolan och så åkte vi upp. kommer egentligen inte ihåg något men när jag fick veta att abulansen hade varit på skolan va min första tanke att alla stod runt och kolla på när vi kom ut och lala för det brukar ju va så när en abulans eller liknade är på en skola men det hade tydligen varit ganska lungt. jaa orkar inte gå in så mycket mer på det om ni undrar något så fråga på jag svarar på alla frågor. haha men jaa ska typ gå och hämta mer vatten så blir mer blogg sen om en stund puss på er<3


(bilden från i december då jag gjorde illa foten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0