DumpaMig -

skolan

Hallojs sitter här pratar med Linda kulkul. i alla fall idag har det inte hänt mycket alls eller neej det har det inte ahah (a) fast på komunikationen så skulle vi först  (i grupp)  göra 4a typiska manliga saker och sen kvinliga och jag bara itne kunde hålla mig för att överdriva lite så matilda satt och asgarva åt mig hahah men that just how i'm i alla fall och så satt vi och prata om olika saker tjejer och killar gör och sen va tjejerna tror killarna pratar om och vad killarna tror tjejer pratar om haha och massa sånt så det blev riktigt roligt och så skulle david och pontus bara testa hänga på höften hahahah fett sött hah och då bara fick jag upp en bild på en liten människa som alltid står och hänger på höften och typ byter höft varannan sekund. Eller så är det bara när han ser mig haha skoja nej men jaa riktigt sött ha(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0