DumpaMig -

skolan

Hejsan bloggen och alla läsare. Sitter här gör ingeting för tillfället. Idag i skolan började vi med idrott men va inte med pga sjuk. I alla fall så slutade vi värsta tidigt så satt där uppe och gjorde inte så mycket typ prata och sånt mest. och sen hade eos (staving) och vi hade nå röstövningssak idag förra veckan hade vi ju dans. Och det va rikitgt konstigt. Usch i alla fall när alla skulle stå i ring och typ ta massa toner så började vi ganska lågt ganska okej för min och sen gick vi högre och högre och sen när vi kom dit där jag brukar sjunga (sopran 1) då ska hon gå ner igen skit lågt för hon hade ont i halsen eller vad det va man baah tack! aja i alla fall så blev det bara mörskare och mörkare och jaa usch nej det gick ju inte för mig och ja nej usch på henne! i alla fall sen hade vi lunch men vi åt ingen för ni skulle sett. omgash det va typ köttbullar med nå gröna prickar i och sen något annat konstigt. Så vi satt uppe vid skåpen och typ prata och flumma lite som alltid och dom mobbar mig för att jag är så blond hahah och filip skratta åt mig pga det ha elaking är han! i alla fall sen hade vi kör det gick bra som alltid hahah. Men efter skulle 1orna få sina körpärmar så började daniel ( osäker på namnet) hålla på med mitt hår igen. hah okej ni vet inte vem det är men det är en kille i fridas klass som alltid håller på och förstör mitt hår hah så varje gång han ser mig så jaa! usch på han! haha men sen vare matte satt och målade så fint på matilda hah ska inte säga vad jag skrev hahah det är elakt och jag är faktist en snäll tjej hahah sen åkte jag hem snacka lite skit med syrran tog något och åt pga vi inte åt i skolan och nu sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0