DumpaMig -

Tandläkaren

Hallojs bloggen och alla läsare. Ska till tandläkaren idag(?) skulle egentligen dit vid två men dom ändrade tid till halv fyra. Men asså fattar itne riktigt varför jag måste dit igen jag va där för någon månad sen typ och då tjatade dom om hur fina tänder jag hade och lalala man baah ehm ja tack? liksom palla men aja är väll bara att pallra sig dit och le och va glad och hoppas jag slipper komma dit på ett tag igen! haah men jaa jag vet ju att dom varken kommer borra eller något idag så kan nog andas ut. Är typ livrädd för domdär maskinerna usch förut så skulle jag borra och fick massa bedövande men nej ushc det hjälpte inte fy och usch!


Kommentarer
Postat av: sofia

ja.. dessutom är mycket av det anna säger rent bullshit. men jag antar att det viktigaste för dom är att göra bra tv!

2008-10-30 @ 13:28:00
URL: http://vintagerocknroll.blogg.se/
Postat av: sofia

mm. jag tror inte att så många fortsätter att följa hennes råd efter programmet, hur jävla kul är det att dricka äckliga algdrinkar varje morgon liksom?

att vara hälsosam behöver inte vara svårt, men det skulle inte vara kul tv om allt var lätt..

2008-10-30 @ 14:32:05
URL: http://vintagerocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0