DumpaMig -

uppdate

Så känns som jag behöver lite uppdate vad jag gör här i bloggen. Så vad har hänt dom senaste timmarna haha. Ehm inte mycket alls eller jo egentligen. Har kollat på Make me a super model och samtidigt pratat med Filip. HAhaha vi hade ett ganska intressant samtal specielt där i slutet haha. Nej vi prata om Jocke och att han är så extremt blyg haha och sen så han baah " om du skulle få fram och prata med honom i skolan skulle han skratta bara" hahaha man baah what? okej jag vet att han är blyg för det va han när vi va små också men shit haha och så jag baah " haha bara för det ska jag ju gå fram till honom i skolan baah hej sötnos;)" hahaha och han baah tyckte jag skulle göra det men fyfan va fult skulle aldrig klara av det llala (a) ha så sa han att jag kunde sitta där han satt och baah "Hej Jocke, va snygg du är ;)" hahahaha och massa hahah fyfan hahaha jaa hahah men sen så skulle han va cooling och gå ut på krogen. Lycka till att komma in liksom haha det är lov och onsdag man baah jo tjena. aja men ska gå och kolla på tv igen ha det bra love ya<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0