DumpaMig -

dagarna som gått...

Hejsan bloggen och alla läsare. Sitter här och gör ingenting vet att jag inte skrev igår men dagen började inte bra alls så hade ingen lust att skriva om ni visste så skulle ni fatta. Men i alla fall skolan va kul började med att ha engelska och vi gjorde något litet test och dendär läraren hjälpte mig typ haha eller lite mer än typ värsta bäst hon är (inte vår riktigt utan en som "praoar") och sen så hade jag och matilda hål vi satt typ och prata sen hade vi estetisk verksamhet ha som förra veckan satt jag och smsa med filip så min lärare va inte så glad på mig men ha shit happens och sen så slutade vi.. eller inte riktigt jag och frida för vi hade sånglektion vid 15.20 eller jag hade då och hon 16. och då va det typ 3 timmar kvar så vi prata med krister (vår sång lärare) så vi fick gå in på hans rum och sjunga lite i mikrofonerna haha så himla kul haha. Sen så hade vi sång gick ovanligt bra fick massa beröm, eller jaa mer än vad jag brukar få och lala ahaha så det va kul men vi har egentligen bara 20 min lektionen enskild men nu har vi fixat så jag och frida får 40 min yeey haha så kan det gå. sen åkte vi hem till var och en...

okej idag då vad hände då ju det ska jag säga er haha nej i alla fall på bussen till skolan så var dte proppfultl det va massa som itne fick komma på men jag fick, lala ha och i alla fall det stod någon tjej bakom mig med värdens äckligaste andedräckt ha fyfan fick kvällvningar usch så började hon prata fyfan trodde jag skulle dö. Aja sen kom jag äntligen till skolan hade gehörs och musik lära (noter och såntdär) så lätt llalal även om jag är i den bättre gruppen hah. aah sen hade jag och matilda hål så vi satt och prata lite och så sen så tärffade vi min syster som kom och lämnade min plånbok som jag glömde hemma. Sen så hade jag och matilda komunikation så dom andra två väntade på oss sen så fick jag, frida och elin ner på stan och shoppa lite, fun fun fun. Haha sen hem och nu ska jag gå och hämta vatten. men ni får ha det så bra så hörs vi senare puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0