DumpaMig -

AJ!!!

Hejsan allihopa har inte haft så mycket att skriva om idag tills det tragiska som hände nyss... Ehm jag älskar att baka så hade gjort en skit god kladkaka och sen när jag skulle ta ut den så hittade jag inte hanskarna så tog en lapp ist och så skulle jag ya ut den och så råkade jag trycka upp övrehanden på nå galer som satt längst upp, alltså det som är varmast efter det stått på i 40 min 175 grader och så får jag VÄRDENS köttsår. Oftast när man bränner sig så blir det en liten brännblåsa men nej typ en stor del av mitt skin och kött baah försvann i ungen och jaa fyfan tårarna bara sprutade och usch vad det gör ont. Det gör bara ont att skriva jusst nu även fast jag försöker inte använde pekfingret dock gjorde jag illa mig på lillfingret också men det känns knappt pga det andra fingret men aja innan jag typ går under av smärta så ska jag ta och sluta skriva nu hare bra<3


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

kladdkaka är gott

2008-09-15 @ 17:53:56
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0