DumpaMig -

ännu än konstig dag i skolan

hejsan bloggen. Asså usch måndagar är verkligen ingen bra bloggdag hinner nästan ingenting. I alla fall idag i skolan har det inte hänt så mycket kom till skolan vid 9 träffa bettan och frida så gick jag och frida till mitt skåp så kom hon dendär jag inte berättat om som jaa det är så töntigt så behövs iten ens nämnas i alla fall hon tror jag försöker ta hennes kille, haha liksom eller inte! i alla fall och hon och hennes kompis ska ju döda mig med deras blickar så gick hpn bara förbi jag baah "åååh va död jag är ååh jag dooog" hahahahah fyfan det va så himla kul haha i alla fall så frös jag skit mycket och så den tröjan jag ahde på mig den blir så konstig när man har någon under och orkade inte gå till toan och ta av mig tröjan och sätta på mig den andra så tänkte göra det i korridoren hahah så kommer hon igen och hennes pojkvän haahah fyfan vad jag dog alltså . NOOOOOOOT! hah i alla fall så fick vänta och sen så gick dom så frog jag av mig tröjan och sen när jag skulle sätta på mig andra så märker jag att ena armen va åt fel håll så fick fixa det innan jag kunde sätta på mig den och Frida baah "det kommer någon" hahaha fyfan men stog upptryck mot en dörr hahahah fyfan tänk så hade det kommit ut någon hahaha fyfan va jag skulle skratta hahaha

i alla fall å började vi hade tråk och sen nästa lektion och hade tråk tråk sen så gick vi till syster för skulle göra rent mitt köttsår för det va helt skitigt hahah och så häller hon på någon jävla sak så det svider som fan fyfan va jag dog i alla fall sen vare mentors tid skit kul älskar det hahah satt bredvid andreas och frida och jag va på värdens konstigaste humör, dock inte så  ovanligt satt typ och räknade hur många beundrare han hade hahaha sådär man gjorde när man va liten hahahah sen så skulle vi leta efter matilda och sofie och sen så kan vi hoppa över lite för det är lite privat hahahah Frida fattar haha nej privat vet jag inte om man kan säga men lite för tidigt att skriva i bloggen hahaha i alla fall sen så mötte vi dom och sen så hade vi historia med en lärare som man knappt såg vad det stod haha jag fick översätta till matilda haha och hon kunde inte stava heller sämre än mig hahaha lol sen åkte jag hem och på dans som va kul dock gjorde jag illa mig på nånting på golvet när vi stod på alla fyra och sparka bak haha.

men aja gud va långt det blev... hahahah hoppas ni orkar läsa hahaha men i alla fall jag kan bjuda på en bild på mig och Frida hahaha puss på er<3




Kommentarer
Postat av: Johanna

det är sådär med mig

2008-09-15 @ 21:59:22
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej! Kika gärna in i min blogg och var med i mina tävlingar.



En tävling är om ett presentkort på SOUK för 1000kr där du bara behöver rösta på mig den hittar du här:



http://shehani.blogg.se/2008/september/souk-street-fashion-award.html#comment



En annan tävling är om en goodiebag med exklusiva priser som du hittar här:



http://shehani.blogg.se/2008/september/tavlingen-borjar-om.html#comment



Kram =)

2008-09-17 @ 10:53:15
URL: http://shehani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0