DumpaMig -

Dålig uppdatering

Hejhej vet att det har varit en riktigt dålig uppdatering i bloggen idag men ja jag har inte specielt skäl till det heller så sorry i alla fall idag har jag bara legat i soffan och tagit det lungt skolan imorgon ska bli kul saknar tjejerna och jaa bara vara i skolan och få göra något annat än bara sitta och stirra på en tv eller ligga i sängen och sova. Det blir lite tråkigt efter ett tag, eller riktigt tråkigt. Undra hur det varit i skolan också hahah ingen liten 1a som springer runt och kastar sig på golvena hahah seriöst jag älskar det hahaha jaa det är skit kul för våra golv är så extremt hala hahaha aja men ja så äre har inga roliga bilder att dela med mig eftersom jag bara varit hemma men ska försöka få dendär videon att funka från i måndags men det är inte säkert men ska testa hare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0