DumpaMig -

Dålig uppdatering

Hejsan allihopa förlåt för en rikitgt dålig uppdatering idag och igår men det är såhär att jag är sjuk *suck* igår när jag kom hem från skolan så gjorde jag ett videoinlägg och sen när jag skulle ladda upp det (fast det funkade itne av någon konstig anledning) så bara kom det sådär kände mig värsta hänning och trött så la mig i sängen och sen vaknade jag några timmar efter att jag hade feber... not good därför missar jag skolkorten idag *suck* Det är första gången i hela mitt liv jag missar ett skolkort. Och det måste verkligen vara första året på gymnasiet... typiskt eller hur? aja shit happens tänker ändåså inte gå och sen se ut som en drogmissbrukad ful 1a nejnej hellre inte med alls då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0