DumpaMig -

"det gäller att vara blond"

Hej bloggen och alla läsare, dom jag har kvar *suck* Det känns så jobbigt att säga så från flera hundra om dagen tills knappt 100. Men ja så kan det gå när man inte uppdaterar normalt men jag ber om ursäkt, även för idag... Men har inte haft något att skriva tills nu. I alla fall det va skti kul eller det va i alla fall just då. I alla fall mamma hade köpt en cola till oss alla och Elin bara en till sigsjälv så hade Elin tagit lite ur sin och så skulle jag ta av allas jag baah vilken är vems nudå? så visa Elin och sen sa hon "hur ska vi veta vems som är vems då?" så tog jag en penna och kladda lite på korken på allas och baah "Det gäller att vara blond" och sen skulle jag hälla upp jag baah "NEEJ!" hahah då hade jag hällt i fel glas hahah. Inte det jag skulle alltså utan det jag hade tidigare isag med apelsin sak i hahah gud va vi skratta då hahah mamma baah, eller tror det va mamma som sa baaH "mmh det gäller att bara blond" hahaha helt ironiskt. Men jaa jag kan ju iten rå för att jag är smart ibland bara haha aja det låter skit tråkigt men om man va där så ja gud hahah.

För att piffa upp inläggen lite så tänkte jag visa en av bilderna jag tog idag. Inte något om att jag gillar den mest eller något sånt men asså har laddat upp så många inlägg utan bilder nu så känns som om det behövs lite bilder så varsågod



Kommentarer
Postat av: Anonym

häftig blogg och snygg header (:

2008-09-26 @ 21:36:32
Postat av: Anonym

häftig blogg och snygg header (:

2008-09-26 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0