DumpaMig -

det handlar om att alltid görabort sig

Hallojs ojoj nu ska ni få höra på riktiga pinsamheter. Det finns en kille i min skola, eller massa finns det ju, men det här är en speciel jag pratar... i alla fall så hopapr vi över en bit hahah orka förklara vem han är.  i alla fall idag innan jag skulle åka till skolan märkte jag att min mobil nästan höll på att döså jag tog med mig laddaren till skolan för jag har ju hål i alla fall såleta jag och matilda (eftersom Frida hade lektion) efter ett utag och sedan hitta ett så satt vi oss där och jag satt mig andra sidan men liksom sladden låg platt på golvet så det va ju inge problem med det haha i alla fall så kom han och då vet jag inte riktigt hur vi satt men så tänkte jag va snäll och flytta på bena så drog in dom och då råkade sladden spännas typ en bit upp i luften så han snubblar på den hahahah så den drogs ut ur kontakten hahah och usch hahah vi började typ as garva och jaa hahah och sen visade det att jag satt lutad mot hans skåp hahah så va tvungen och flytta på mig och han har ett lås där man ska ha en kod hahah och han baha "vad är min kod nuigen" till sin kompis typ aah vet itne om han va nervös men det verkade som det i alla fall hahah ooh fy det va så kul i alla fall så satt jag där på hans skåp eller jaa lutad så jag baha "oj jag kanske ska flytta mig" så gjorde jag det och sen bytte jag sida så sladden itne låg rakt över haha och jag och matilda satt och asgarvade hahaha jaa i alla fall sen gick han haha sen när vi skulle gå till våran lektion kom han från sin och så stod vi och väntade på att matilda skulle ta ssina böcker och då gör jag värsta fula saken så kommer han man baah yes lyckat liksom hahahahh NOT! hahaha i alla fall och sen efter i¨dée och kultur historian så skulle vi gå upp till skåpen för jag skulle ha sång med krister då pratade vi om en speciel jag inte nämt här i bloggen men ska skriva om henne sen och jag baah helt fjortis baah "jag är bäst i värden" eller va det nu va jag sa och så kom han och såg/hörde det jag sa och jaa hahah fyfan det handlar om att alltid görbort sig hahaha fyfan men aja kul va det i alla fall massa skratt som alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0