DumpaMig -

Emma "miss perfect"

En av mina absoluta favorit bloggar är "miss perfect" som drivs av en tjej som heter Emma, skit söt tjej verkar skit trevligt och så och hennes blogg är ju bara för bäst tycker jag. Roligaste är att hon gör massa videobloggar som jag verkligen älskar (därför vare lite panik när min data cp och inte ville funka att lägga in videos) och sen hade hon inte gjort några på ett tag och då "sa jag ifrån" eller asså sa typ att hennes blogg inte va lika rolig utan videobloggarna och så gjorde hon en pga det och nämde mig i hahaha yeey jag har varit med i en av mina favvo bloggar hahah. Men sen när hon sa vad jag sa i videon så lät det så elakt men Emma det va verkligen inget illa menat och det vet du. Aja men nu ska jag fortsätta måla min sjukt sjukt snygga naglar. Är röda med svart under så snyggt dock är det svarta nästan slut så jaa... men den röda färgen är bara såååååå snygg men aah ni får ha det så bra puss på er<3


Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

Fan va gulligt gjort :D hoppas det var okej att jag länka dig på min blogg sötnos <3

2008-09-06 @ 18:56:13
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: werwrrwe

kan du visa bild på naglarna sen:)?

2008-09-06 @ 19:10:28
Postat av: josefine

haha okej :)

tack ska du ha !

vad händer i kväll då?

jag älskar verkligen din blogg<3333

2008-09-06 @ 19:47:52
URL: http://jossazatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0