DumpaMig -

Ensam mamma söker

Hej bloggen och alla läsare. Vet att jag skriver ganska sent men jag va ju borta som ni vet. Dock kom jag hem typ vid fem och klockan är nu 8. Men jaa så kan det va, fyfan va jag alltid säger detdär. I alla fall det va kul där borta spelade typ mest wii, (för ni som inte vet vad det är så är det såndär bräda man står på och ska göra massa saker och man håller nå "pinnar" i händerna och låssas som man tex spelar golf som jag då ägde på haha dock han vi inte spela någe bil spel med wii saken... det är som en skit cool trådlös ratt, allt är ju trådlöst) och så sjung vi lite singstar dock blev det inge guitarrhero idag men jaa så kan det va. Och så åt vi värsta coola muffisarna dom va formade som döskallar och sen med såndär typ glasyr sak hade dom gjort ögon och mun och allt skit coolt och gott haha, okej sammanfattning hade skit kul där och det va så länge sen jag va där så det va kul men nu har ensam mamma söker börjat så ska springa och kolla på det puss på er<3


Kommentarer
Postat av: angeelic-aa

hahhaha , vadå wannabe ? hahhaha

2008-09-28 @ 23:26:54
URL: http://anckaanstenvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0