DumpaMig -

förkyld

Hejsan bloggen och alla läsare! Vet ni? jag är dunder förkyld. Usch kan knappt prata och det rinner i näsan hela tiden. Det är verkligen skit jobbigt, Men jaa då behöver jag i alla fall inte låssas att jag är sjuk på onsdag då det är skoljoggen haha. Men i alla fal lvad händer idag då? hum ingen aning det känns som om det är höstlov och det är måndag idag. Konstigt jag vet men hade söndag i huvet igår haha ich lördag i Fredags när Frida sov här. Men ja så kan det också vara. Imorgon har vi i alla fall mentorstid yeey det är typ roligast på hela veckan haha. Jaa igår när jag och Frida va ute och gick runt lite så träffa vi på Andreas och vad han nu heter hahah skit kul hahaha och sen så stod vi mitt i vägen och han baha "akta cycken" så kolla jag bak och sen flytta på mig men då flytta cycken efter mig och baah körde in i mig/busken hahaha jävla idiot hahahah dock nuddade inte cycken mig men ja haha idiot ändå haha. Aja men ska väl typ gå och lägga mig i soffan och tare lugnt vi hörs senare puss<3


Kommentarer
Postat av: Mischa

Hej, jobbigt att vara förkyld, bor du i stockholm eller? :)

2008-09-14 @ 16:36:04
URL: http://www.miischas.com
Postat av: Mischa

Adda mig på msn så kan vi snacka :)

[email protected]

2008-09-14 @ 16:39:44
URL: http://www.miischas.com
Postat av: Mischa

Svar: Njae, solna haha :P

2008-09-14 @ 17:43:17
URL: http://www.miischas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0