DumpaMig -

Godmorgon

Ber så hemskt mycket om ursäkt för igår men jaa jag kom hem riktigt sen och sen blev det plugga engeslka. I alla fall idag kommer det nog inte hända mycket förutom att värden kanske går under, liksom 11 spetember, dom kanske tog fel på dagen och det är idag och inte imorgon. Aja hoppas inte för jag tänker fan inte dö än... i alla fall lite gladare tankar nudå idag ahrj ag både enskild gitarr och sång så det ska bli kul men har ingen aning om vilken låt jag ska sjunga.... men det blir nog någon lung balad med höga noter hahaha. i alal fall sitter här och väntar på att tiden ska gå... börjar 90.40 gick upp klockan 7 hahaha fråga inte varför! men det va väll skönt att verkligen ha tid på sig. haha men ja i alal fall idag ska jag verkligen försöka hinna med bussen som går nångång hahah har ingen aning. Men det är bara att kolla upp. Men ni får ha det så trevligt iskolan så hörs vi senare puss på er<3


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vill du läsa en blogg med en massa foto, egendesignade och egensydda kläder m.m? Då tycker jag att du ska gå in på denna bloggen:



http://assmine.blogg.se

2008-09-13 @ 12:19:47
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0