DumpaMig -

Godmorgon

Hej bloggen och alla läsare. Ni undrar säkert varför jag är vaken såhär tidigt när jag börjar så sent. Och jaa det undrar jag med. Dock har jag redan varit vaken i ca en timme redan också* suck** men jag kunde verkligen inte somna om efter mamma och Elin hade varit uppe. Dock är jag inte den personen som brukar vakna av att någon går utanför mitt rum och fixar sig men idag va det en annan femma. (oj va vuxen jag lät där hah) Men har ju sovit i typ två dar nu så jag är ju inte så specielt trött längre. I alla fall ska no hoppa in och duscha, ska nog duscha varmt och länge pga inte behöver skynda mig för skulle gå om typ 1½ timme jo jag vet det är nog också ganska tidigt för att börja så sent men jag gillar tiden. Dock ibland fattar jag inte hur jag lyckas gå upp en timme innan jag börjar hahah aja men sånt är livet men ni får ha det så bra så skriver jag lite mer senare hejs svejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0