DumpaMig -

Godmorgon

Godmorgon alla som är vakna nu.. antar att det inte är så specielt många. I alla fall igår kväll kollade jag först på wallander Hemligheten som mamma tagit hem den va skiiiiit bra! dock lite frustrerande ibland för man märkte skit tydligt att det hade hänt en sak jag inte kan säga för då avslöjar jag hela filmen. Men ja i alla fal lden va skit bra så alla böär se den. Sen så kollade vi på ensam mamma söker, vet inte varför men jag gillar faktist det pogramet hahah tönt jag är men jaa det är skit bra och ja det står jag för. I alla fall efter så blev det miss agent 2 dock har jag sett den 10000 ggr men den är alltid lika bra. och jaa. Idag blir det inte så mycket att göra sitter på mammas jobb nu trevligt, trevligt. Vf tänker jag inte säga men efter ska jag i alla fall till skolan igen. Hoppas på att inte görabort mig inför en person som alltid annars, ha men så kan det gå. Sen ikväll är det dans men ska ta det lite försiktigt eftersom jag är sjuk men det är ju tävling om 2 veckor så jag och helena måste träna på nya dansen. Dock gick det bra igår men ja mer träning ska det bli! Aja men det va väl typ allt jag hade att säga ni får ha det så bra idag puss på er<3


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Finfin blogg :)

2008-09-22 @ 08:13:07
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: R

svar: tack så mkt :) ! och du har en mycket fin blogg

2008-09-22 @ 12:08:01
URL: http://rebecanerman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Väldigt trött på alla dina så kallade hemlisar/berättelser/kort som du inte kan skriva/lägga ut nu men kanske senare. Idag tappade du mig som läsare garanterat.

2008-09-22 @ 18:51:22
Postat av: Anonym

besök gärna min blogg :)

2008-09-22 @ 20:19:10
URL: http://ccarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0