DumpaMig -

Godmorgon på er allihopa

Hejsan bloggen och alla läsare. Sitter här vaknade för ett tag sen hoppade in och tog ett varmt bad det va riktigt härligt. I alla fall idag vet jag inte alls vad jag ska göra. Kanske va med Frida om hon inte ska göra något. Matilda ska i alla fall iväg på golftävling någonstans så ja henne är det ju ingen idée att ens fråga. Men vi får se nu ska jag i alla fall kolla på O.C, jag verkligen älskar det pogramet och jag har eller min syster tipsa mig om en sida hon blev tipsad från våran låssas syrra där typ alla serier finns, Den heter http://www.free-tv-video-online.info/internet/ och sen är skit bra dock lite drygt med att det står på japaniska/kinesiska men om man kan engelska så fattar man ju vad dom säger. Men ska i alla fall kolla på det nu ha det så bra så länge så uppdaterar jag senare, puss puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0