DumpaMig -

Godmorgon

Hej bloggen. Antar att typ ingen är uppe såhär tidigt på en lördags morgon mer än jag. Men det va så att jag råkade somna med datorn på och allt igår klockan 23 så jaa jag har sovit skit länge dock har jag vaknat och somnat lite då och då, typ en gång i timmen... men det har gått fort att somna om sen.

Idag ska ju Frida och Matilda komma till mig så kanske inte blir så jätte mycke bloggandes ikväll pga vi ska ner på kulturnatten och kolla på andreas band och sen Eriks band så det ska bli kul. Men nu ska jag gå och äte frukost ha det bra så hörs vi puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon ;)

2008-09-20 @ 11:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0