DumpaMig -

Godnatt

Oops va mycket mode det blev heltplötsligt inte meningen för er killar som läser bloggen, (för jag vet att det finns några) men jag lovar det kommer komma saker som jag tycker är snyggt på killar också jag lovar men inte just nu för nu hade jag tänk gå och lägga mig. Japp dock har jag ingen skola imorgon eftersom mina sånglektioner är inställda och sen har jag bara engelska men då ska jag gå till tandläkaren och sen så skulle jag haft svenska men den är också inställd dock får jag lov och plugga lite hemma eftersom våra svenska lektioner är inställda men det blir ju lätt som en plätt är nästan klar så, eller jaa jag har läst och svatar på frågorna på 1 av 4a noveller men ja det går nog fort. och så måste jag plugga lite till engelska provet jag skulle haft imorgon men jag är ju hos tandläkaren så jaa det går ju inte men kommer nog få göra den på torsdag. Men ja vi får se men nu ska jag hoppa i säng ha det bra godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0