DumpaMig -

"hemlisar"

Asså fyfan va töntigt. förlåt men det va någon som kommenterade anonymt *suck* om hur trött den va på mina "hemlisar" och jag hade tappat den som läsare idag man baah fine ditt val men liksom som idag på morgonen så hadej ag ett riktigt hemlitmöte som jag inte kan skriva ut vad det va för något ska jag få mindre läsare pga det då? liksom kenza tex hon pratar ju om mamma hemliga möten och lalal. Och sen om det hänt något i skolan liksom tänk om jag itne kan säga detför då kan någon råka illa ut då vill inte jag säga det och sedan riskera att det händer något. och det måste ni ju acceptera men liksom jag ska berätta en sak som hände förra veckan dock är det bättre nu men jaa kan göra det i dethär inlägget...

Det handlar om en tjej i 3an som heter sara och hennes pojkvän som heter jocke i alla fall när jag såg honom i skolan typ första dan så tyckte jag han va skit söt typ kolla på han massa och sen fick jag veta att han va förlovad och jag baah fine det finns fler men då fick hans tjej något jävla cpryck och började dampa på mig genom hennes bdb och sa att hon skulle " döda mig med hennes blickar i skolan" och lalal och när någon säger sånt på internet och sen bara ignorerar en i skolan sen då får jag alltid värdens damp och jag är inte sån som håller tyst om det då utan då kan jag gå och typ skrika på det i skolan och sånt och så höll hon på och säga att jag tror jag är så cool och så bäst och äger alla i skolan och kalla mig tönt-etta och liksom vemfan gör sånt? och hur många ggr jag än förklara för henne att jag inte ville ha hennes pojkvän så fortsatte hon för liksom det finns en annan kille i min närhet som jag vill ha och det är verkligen inte han, han är inte ens i närheten av min stil och skit. så jaa och jag va skit sur för det och sånt och orkade inte skriva om det så ja men nu vet ni ju men det finns andra saker jag tyvärr inte kan skriva ut inte än i alla fall och det får ni bara acceptera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0