DumpaMig -

ingen videoblogg

Nej det vill verkligen inte funka! så arg och vill inte ladda upp videoblogginlägg på youtube känns lite konstigt hahah vet inte varför men nej! så ja ni får lite olika bilder folk och oss och ja inte så mycket mer hahah. Och förlåt för jag har uppdaterat dåligt men jag har varit sur på min blogg! inte för att det är bloggen som cpar utan allt annat. Usch och fy och blä! det stog någonstans i något horoskop att jag va glad utåt men inåt va jag ledsen och arg. undra om det va dethär dom menade då haha lol. Ja tyck att jag är töntig men jag tror på horoskop. Aja men ska väl gå gö något börjar inte förens klockan 20 i 13 imorgon soft liksom hahah har inge gehörs och sen har vi några timmars hål och sen ha jag komunikation vad det nu är hahaha men Frida har ännu lyxigare hon börjar vid 14 man baah ååh :( men aja här kommer lite bilder puss på er<3



Lite snygga bilder men snyggaste kommer ju här hahahahah ärligt... fråga inte!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Njaa kollar inte på idol så mycket men fick en glimt av dom och jag tycker definitivt att den förra var bättre denna juryn var en hel hög wanna bee.. vad tyckte du?=)

2008-09-04 @ 23:59:30
URL: http://elinlundblad.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag tror stenhårt på horoskop! kräfta är jag, vad är du? =)

2008-09-05 @ 17:20:02
URL: http://lotsoflaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0