DumpaMig -

Klar

Japp nu är jag klar... Dock är det inte så mycket som är ändrat eftersom jag verkligen fattade NOLL! usch det är inte meningen att jag ska hålla på med såntdär men jaa. Den får duga tills någon annan hjälper mig haha. I alla fall det va sjukt sjukt svårt att få headern i mitten först jag fatta verkligen ingenting och sen blev hela texten miffad och sen så försvann alla mellan sträck och hela dendär saken på sidan och ja ahah men i slutet blev det okej, kan ju inte säga att den är bra men den är okej och det är väl det om räknas. Orkar inte hålla på mer har tagit mig 1 och och en halvtimme typ hah fast det kändes som 10 min men nej så vare inte hahah men vad tycker ni okej, eller total ful? Men skulle vilja ha dendär bilden jag har som singatur typ som bakrund lite typ "skuggad" eller vad man ska säga typ om BB's  hahah men ja jag har noll koll hur man gör sånt så ja det får va om inte någon söt läsare vet och kan berätta hah :D

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

Fin header :)

O gud vad roligt att du gjorde vidoeblogg, love it :D

kram

2008-09-06 @ 23:33:28
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0