DumpaMig -

Måste lära mig skriva med dåligt humör

Usch säger jag på denhär dagen. Seriöst ända sen jag vaknade idag har ALLT gått fel, seriöst inget har gått min väg idag tills dansen så gick det ganska bra och så och sen efter vart jag på bra humör så har suttit och spått med min syster ni vet så där man gjorde när man va liten men kungarna och sen räkna ihop hur mycket kärlek, hat, barn och pengar haha men det va kul vi kom fram till att vi ska gifta oss med samma person(?) haha sjukt jag vet men ja jag tror inte på att sånt där funkar egentligen men kul att hålla på med. Men något jag verkligen skulle vilja göra är att gå till en riktigt spågumma och bli spådd på riktigt. Men nu ska jag ut med syster och skåda stjärnhimlen haha ha det så bra här inne pusspuss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0