DumpaMig -

migrän + hemlisar

Godkväll på er allihopa som är vakna nu. Sorry för jag inte skrivit ett ändaste inlägg idag men jag tror ni fattar varför. skrev ju i det andra inlägget att jag hade/höll på att få migrän och idag har jag bara sovit pga migrän tyvärr så förlåt så extremt mycket. Och jag hatar det och önska jag kunde gå till skolan ändå idag eftersom vi  hade kör och alla 1or, 2or och 3or tjejer och killar hade kör tillsammans och det missa jag såkalrt. Så aldrig igen ska jag vara sjuk. Eller jo sjuk kanske men aldrig hemma! även om jag nästan svimmar av migrän så ska jag ta mig till skolan! Okej dock kommer jag inte komma så långt men jaa. I alla fall så det har jag gjort idag sitter just nu oc pratar med Frida om en mr hemlig hahah jaa liksom kolla vad hon skrev för en sekund sen..


FriidaaaLundqvist // säger:

de e gulligt


Amanda Eklund v} yeah bejbii säger:

men vadå gulligt


FriidaaaLundqvist // säger:

asssåå ni tvåå tiillsamans


FriidaaaLundqvist // säger:

värsta paret lixom


haha gosh jag baah delar med mig av massa hemlisar men ja tro inte för mycket nu bara! Det är bara hon som håller på hahah (aa) men jaa i nog prat om det, lalal. Imorgon börjar jag nångång vet inte om jag börjar 13.10 eller kl 12.00 men jag och matilda ska va där vid lite innan tolv om vi nu ska ha lektion då om inte har vi hål och ändåså skulle vart där och lekt med Frida hahha. i alla fall men ja det va väl det jag tänkte berätta just nu hare så bra puss på er<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2008-09-25 @ 21:45:40
Postat av: sophie

Fin blogg :)

2008-09-25 @ 21:46:32
URL: http://simonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0