DumpaMig -

Migrän + personlighetstest

Hej allihopa sorry för sånt sen inlägg men det är så att jag har migrän eller inte riktigt migrän men när man riktigt känner att den är på väg. Usch hade så i skolan också och sen så sov jag på två lektioner, haha japp jag kan sova överallt om jag är sjuk. så blev det bättre men nu nej usch mår inge bra alls så ska gå och lägga mig igen har tagít en tablett och så.

i alla fall idag gjorde jag ett personlighetstest och såhär blev det..


Din personlighetstyp:

Sällskapsmänniskor som älskar att roa sig. Deras goda humör smittar av sig på omgivningen. Lever för stunden och älskar nya upplevelser. Ogillar allt teoretiskt och opersonliga abstraktioner. Vill vara till nytta för andra. Tenderar att vara händelsernas medelpunkt i sällskapslivet. Förnuftiga och praktiskt lagda.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, konstnärer, säljare, lärare, personalvetare, socialarbetare, förskole- och dagispersonal, kläddesigners, inomhusdekoratörer, konsulter, fotografer, musiker, personalchefer, kontorschefer, coacher, fabrikschefer, livsmedelsarbetare, receptionister, rekreationsarbetare, religionslärare





Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

aa, jag älskar TH! :D

2008-09-23 @ 19:45:02
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0